Klimaatramp

Klimaatgedram bij de NPO wordt steeds erger

Titelfoto artikel Klimaatgedram bij de NPO wordt steeds erger freek van beetz opiniez
Freek van Beetz Radio 1, de zender met "het nieuws van alle kanten", brengt al geruime tijd slechts nieuws van één kant, namelijk die van de handelaars in doemverhalen. Ook het NOS-journaal grossiert in zorgwekkende beelden en reportages over de naderende klimaatcatastrofe. Royaal gesubsidieerde actiegroepen en NGO’s krijgen ruim baan. Voor genuanceerde beschouwingen of twijfel - de bron voor alle wetenschap - is geen plaats, schrijft Freek van Beetz. ...Lees verder

Sigrid Kaag: de zoveelste klimaat-doemprediker

Ferdinand Meeus Volgens minister en D66-lijsttrekker Sigrid Kaag staat ons huis in brand en moeten we onmiddellijk actie nemen om de planeet te redden. De minister slaagt erin om alle mogelijke en onmogelijke natuur- en klimaatcatastrofen te noemen die ons te wachten staan…gaande van opbranden tot verzuipen en alles daartussen. ...Lees verder
×