Majesteit

Wim-Lex, je volk is in ernstige nood

Titelfoto bij artikel Wim-Lex, je volk is in ernstige nood Ines van bokhoven opiniez
Ines van Bokhoven Ja, ik spreek je maar gewoon aan, ik ben een jaartje ouder dan jij en er wordt altijd over je geschreven dat je zo benaderbaar bent, dus ik doe niet moeilijk. Alles goed, Wim? Ik ga even niet lief voor je zijn in dit stuk. Het spijt me, maar ik kan niet anders. Er is nood, en hoge ook nog. ...Lees verder
×